Συχνές Ερωτήσεις
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Ο χρόνος αποστολής κάθε παραγγελίας διαφέρει ανάλογα με το είδος και την κατηγορία των προϊόντων.
Σε κάθε σελίδα προϊόντος θα βρείτε αναλυτικά τον εκτιμώμενο χρόνο αποστολής του (στην ενότητα διαθεσιμότητας).
Φροντίζουμε οι παραγγελίες να ετοιμάζονται από την αποθήκη μας άμεσα. Μόλις η παραγγελία σας φύγει από εμάς, θα λάβετε σχετικό email ή μήνυμα με όλες τις πληροφορίες αποστολής και παρακολούθησης.
Χρόνοι παράδοσης ανάλογα με τον τρόπο αποστολής:
- Courier: Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός 1-4 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την περιοχή.
- Μεταφορική εταιρία: Ο χρόνος παράδοσης είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες, ενώ σε περιπτώσεις όπου μεσολαβούν 2 ή περισσότερες εταιρίες (π.χ. απομακρυσμένοι προορισμοί), μπορεί να χρειαστούν έως 5-7 εργάσιμες ημέρες.
Σημαντικό:
• Σε περιπτώσεις καθυστέρησης, θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.
• Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει προϊόντα από διαφορετικές κατηγορίες, η αποστολή ενδέχεται να καθυστερήσει λίγο περισσότερο, καθώς συγκεντρώνουμε όλα τα αντικείμενα πριν την αποστολή.
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά:
Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά:
Προσφέρουμε δωρεάν αποστολές για παραγγελίες άνω των 29€.
Για παραγγελίες κάτω των 29€, τα μεταφορικά έξοδα είναι 4€.
Τα έξοδα αποστολής των επίπλων με βάρος 10-15 κιλά είναι 7€/έπιπλο ενώ για τα έπιπλα που ξεπερνούν τα 15 κιλά βάρους είναι 11€/έπιπλο, ανεξαρτήτως κόστους παραγγελίας.
Τα προϊόντα είναι χειροποίητα;
Τα προϊόντα είναι χειροποίητα;
Πολλά από τα αντικείμενα της συλλογής μας είναι χειροποίητα ή μικρής παραγωγής από ανεξάρτητους δημιουργούς.
Μπορεί να υπάρχουν μικρές διαφορές από κομμάτι σε κομμάτι - αυτό για εμάς είναι μέρος της μαγείας & της μοναδικότητας κάθε προϊόντος.
Τι γίνεται αν παραλάβω προϊόν σπασμένο ή φθαρμένο;
Τι γίνεται αν παραλάβω προϊόν σπασμένο ή φθαρμένο;
Αν ένα προϊόν φτάσει σπασμένο ή φθαρμένο, αναλαμβάνουμε άμεσα την δωρεάν αντικατάσταση (βάσει διαθεσιμότητας) ή επιστροφή των χρημάτων σου.
Είναι σημαντικό πριν παραλάβετε από τον courier / μεταφορέα να ελέγξετε το δέμα και αν παρατηρήσετε φθορά / σπάσιμο, να μην το παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, στέλνοντάς μας μια φωτογραφία του προϊόντος.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Δεχόμαστε πληρωμές με:
- Πιστωτική/χρεωστική κάρτα
- Paypal
- Τραπεζική κατάθεση
- Αντικαταβολή (+2 ευρώ)
- Google Pay / Apple Pay
Περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας για τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής
Θα παραλάβω το προϊόν που βλέπω στις φωτογραφίες;
Θα παραλάβω το προϊόν που βλέπω στις φωτογραφίες;
Ναι, θα παραλάβετε το προϊόν που έχετε δει και επιλέξει. Φροντίζουμε οι σελίδες των προϊόντων μας να είναι πλήρως ανανεωμένες με ακριβείς πληροφορίες αλλά και φωτογραφίες.
Παρακαλώ λάβετε υπόψην πως πολλά από τα προϊόντα μας είναι χειροποίητα και δεν παράγονται μαζικά. Αυτό σημαίνει πως το προϊόν που θα παραλάβετε μπορεί να έχει μικρές αποκλίσεις ως προς το σχήμα, το μέγεθος, το χρώμα κ.ο.κ. Αυτό είναι και ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα των χειροποίητων προϊόντων - το καθένα είναι μοναδικό & ιδιαίτερο!
Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;
Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;
Φυσικά, καλέστε μας στο 210 940 2302 για να σας βοηθήσουμε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά.
Γιατί δεν έχετε πιο πολλούς διαθέσιμους κωδικούς στο eshop σας;
Γιατί δεν έχετε πιο πολλούς διαθέσιμους κωδικούς στο eshop σας;
Δίνουμε αξία στην επιλογή, όχι στην ποσότητα.
Στο Phos & Gaia, κάθε αντικείμενο επιλέγεται ένα προς ένα, με βάση την ποιότητα, την αισθητική και το συναίσθημα που θέλουμε να φέρει στον χώρο σας. Δεν θέλουμε να “γεμίσουμε ράφια”, αλλά να προτείνουμε λίγα και ξεχωριστά κομμάτια που έχουν λόγο ύπαρξης.
Η συλλογή μας ανανεώνεται συχνά, αλλά παραμένει πάντα curated.
Από πού προέρχονται τα προϊόντα σας;
Από πού προέρχονται τα προϊόντα σας;
Η συλλογή μας είναι ένα μείγμα:
– Προϊόντα σχεδιασμένα από εμάς
– Αντικείμενα από ανεξάρτητους δημιουργούς/παραγωγούς ή μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο
– Επιλεγμένα κομμάτια από διεθνείς εκθέσεις, πάντα με υψηλό ποιοτικό και αισθητικό κριτήριο
Μπορώ να στείλω την παραγγελία ως δώρο σε άλλη διεύθυνση;
Μπορώ να στείλω την παραγγελία ως δώρο σε άλλη διεύθυνση;
Ναι, απλώς βάλε τη διεύθυνση παραλήπτη στο πεδίο «διεύθυνση αποστολής». Μπορείς επίσης να προσθέσεις και μήνυμα για την καρτούλα, αφήνοντάς το στα σχόλια της παραγγελίας.
Παρέχετε συσκευασία δώρου;
Παρέχετε συσκευασία δώρου;
Φυσικά! Όλες οι παραγγελίες μας συσκευάζονται με φροντίδα και αισθητική.
Αν πρόκειται για δώρο, μπορείς να το σημειώσεις στο checkout - και θα προσθέσουμε δωρεάν καρτούλα με το μήνυμά σου!
Κάνετε αποστολές παραγγελιών στο εξωτερικό;
Κάνετε αποστολές παραγγελιών στο εξωτερικό;
Προς το παρόν εξυπηρετούμε μόνο παραγγελίες εντός της Ελλάδας.
Το προϊόν που θέλω εξαντλήθηκε. Θα το ξαναφέρετε;
Το προϊόν που θέλω εξαντλήθηκε. Θα το ξαναφέρετε;
Αν το προϊόν είναι μέρος σταθερής συλλογής, υπάρχει πιθανότητα να επανέλθει. Σε κάποια άλλα, όμως, η διαθεσιμότητα εξαρτάται από τον δημιουργό ή τα υλικά.
Μπορείς να μας στείλεις email ή να πατήσεις “Ειδοποίησέ με” στη σελίδα του προϊόντος - και θα είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.
Προσφέρετε κάρτες δώρου;
Προσφέρετε κάρτες δώρου;
Ναι, προσφέρουμε ψηφιακές κάρτες δώρου σε διάφορες αξίες. Μπορείς να τη στείλεις με email στον παραλήπτη, μαζί με το μήνυμά σου - και εκείνος/η διαλέγει ό,τι του/της ταιριάζει.
Τα υλικά που χρησιμοποιείτε είναι φιλικά προς το περιβάλλον;
Τα υλικά που χρησιμοποιείτε είναι φιλικά προς το περιβάλλον;
Όπου είναι εφικτό, επιλέγουμε φυσικά, ανακυκλώσιμα ή βιοδιασπώμενα υλικά — τόσο για τα προϊόντα όσο και για τη συσκευασία.
Δεν είμαστε τέλειοι, αλλά κινούμαστε συνειδητά προς μια πιο υπεύθυνη κατεύθυνση.
Δωρεάν Μεταφορικά
Για παραγγελίες άνω των 29€
Διαρκής Υποστήριξη
Η ομάδα μας είναι πάντα δίπλα σας
Επιστροφές χωρίς άγχος
Εντός 30 ημερών, δωρεάν
Ασφαλείς Πληρωμές
Με κάρτα ή αντικαταβολή